sobota, 7 kwietnia 2012

Fotorelacja z kiermaszu

W trakcie kilkudniowego kiermaszu w Tychach poznałam fantastyczne osoby, które tworzą przepiękne rzeczy :-)

Na pierwszym kolażu cudeńka ze stoiska pani Sławy i pani Danusi


 "Laboratorium Bez Wody" stworzyły dwie wspaniałe istoty: Basia i Ania :-)


 Uzależniające kolczyki firmy Spirali


Na koniec nasze stoisko i Lidia, która zawojowała scenę :-)


Niestety nie udało mi się utrwalić wszystkich stoisk jak np. przemiłej Łucji z Hej-Ho

Życzę Wam Wesołych Świąt Wielkanocnych :-)


8 komentarzy:

  1. Laborantki jeszcze raz dziękują za miłe spotkanie i fotorelację. Same nie miały do tego głowy, ale całe szczęście Ty Wiolu stanęłaś na wysokości zadania! Tylko dlaczego nie ma zdjęć Twoich nowatorskich zegarowych kolczyków, breloków, spinek? To bardzo piękne rzeczy!
    Pozdrawiają
    Laborantki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witajcie dziewczyny
      Cieszę się, że choć odrobinę Was jest u mnie ;-)
      Moje "przetwory" są pokazane w innym poście, więc już sobie darowałam.
      Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :->
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Witam Pani Wiolu.

      Pięknie tu!!

      Dziękuję za tych parę chwil zatrzymanych okiem obiektywu.
      Życzę dalszych sukcesów.
      Z pozdrowieniami
      Sława

      Usuń
  2. Dziękuję Pani Sławo za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Wiolu!
    Pozdrawiam!,było miło Cię poznac;)będe zagladac do Ciebie.
    Życzę dużo radości z pasji,którą masz w sercu;)
    Dana

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również cieszę się, że mogłam Panią poznać :-)
    i oczywiście zapraszam do odwiedzania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko, jakie niesamowite kolczyki! Chyba podeślę linka chłopakowi, żeby mi pod choinkę jakaś parę sprawił:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klaudio, mam nadzieję, że chłopak dał się namówić :-)

    OdpowiedzUsuń